روش های طبیعی برای صاف کردن موها

صاف کردن موها
روش های طبیعی برای صاف کردن و صاف کردن موها مشکلات زیادی وجود دارد که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا استفاده زیاد از وسایل حالت دهنده و رنگ های شیمیایی، علاوه بر سوء تغذیه و کمبود آهن در بدن و غیره، موها را تحت تأثیر قرار می دهد، به طوری که موها ضعیف و خشک می شوند و در در این مقاله مجموعه‌ای از دستور العمل‌های طبیعی برای کمک به صاف کردن موها و نرم‌تر کردن آن‌ها به شما ارائه می‌کنیم.

پوست موز

موز یکی از غنی ترین میوه ها از نظر املاح معدنی است که برای سلامت پوست و بدن لازم است، دو قاشق غذاخوری پودر موز به آن اضافه کنید و در آخر مخلوط حاصل را به موها بمالید و بگذارید حداقل دو ساعت قبل بماند. آن را با آب ولرم بشویید و توصیه می شود این دستور را هفته ای یک بار تکرار کنید. برای صاف کردن موها

نارگیل

برای تهیه ماسک نارگیل مقداری شیر نارگیل را با مقداری آب لیمو مخلوط کنید و آن را کنار بگذارید تا شیر منعقد شود و لایه ای ضخیم روی صورت ظاهر شود. حوله ولرم و یک ساعت بگذارید قبل از شستشو با آب و صابون.

ماست برای صاف کردن موها

سه قاشق غذاخوری ماست را با یک تخم مرغ خنک نشده مخلوط کرده و با چنگال خوب هم بزنید و سپس از ریشه تا انتها به موها بمالید و قبل از شستن یک ساعت روی موها بگذارید.

شیر

بهتر است شیر ​​را داخل اسپری قرار دهید و روی موها بپاشید و مراقب باشید نیم ساعت بماند.

عسل و سس مایونز طبیعی

مقدار مساوی سس مایونز و عسل طبیعی را با توجه به طول و تراکم مو با هم مخلوط کرده و روی سر بمالید و بعد از سه ساعت بشویید. کشک، سس مایونز و روغن کنجد به مقدار مساوی شیر و سس مایونز را با هم مخلوط کرده و کمی روغن کنجد به آن اضافه کنید و سپس این مخلوط را روی موها بخصوص در ناحیه ریشه بمالید و بگذارید سه ساعت بماند.شایان ذکر است که می توان سس مایونز را با تخم مرغ جایگزین کرد.

آلوئه ورا و دانه های کنجد

کنجد را بدون روغن روی آتش تفت می دهیم و بعد از خنک شدن با همزن برقی می ساییم تا پودر شود و با مقداری روغن ذرت مخلوط می کنیم و می گذاریم دو ساعت خیس بخورد. باید از گیاه آلوئه ورا که شبیه ژل مو است، ماده چسبنده گرفته شود، آن را به روغن اضافه کرده و مخلوط را روی موها بمالید و مراقب باشید که به مدت سه ساعت آن را با یک نایلون بپیچید.

روغن کرچک

با ماساژ پوست سر با روغن کرچک به صورت روزانه یا دو بار در هفته نشان داده می شود که علاوه بر فواید این روغن در نرم شدن موها، به بلندی و تشدید آن نیز کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *